Friday, June 4, 2010

First Ilonggo Post

I wanna have some alterations with my blog . And I have come up to one idea. I’m gonna recount my story today, in ilonggo. Haha. Also for those who misses the dialect. Enjoy reading.

Plano namon nga malagaw subong sa SM kay malantaw kami sang Prince of Persia. Buhay dun namon nga ginaplanuhan nga malantaw sini mo. Pero. Nagahangyo man abi si Aris nga hulaton siya. Subong lang gid kami nakalagaw nga updanay kami nga lima. Pero basi mamangkot kamo ngaa lima lang kami, kag ngaa sa ila ko ya ga tabid tabid nga ara man sila Faith, Jevah, Mariel kag Manaay diri sa Iloilo. Pamangkuton ko man kamo, close kami sato haw? Haha

Si Chester kag Aris, nangin close kami kay sila tana na upod2 ko halin tung April pa mo. Kag isa pa, ga text man kami kag ga sturya man sa school. Ah basta ah. Di ko ma explain gid. Mahambal ko lang guro, friendly ang vhulayye_oggs. Naga sanga-sanga nalang ang mga kakilala. Ahaha. Bal-an niyo dun na ah.Si Rue kag Karl naman, classmates ko. Si Rue, barkada man gihapon, si Karl, friend lang gihapon. Ti amo ni sa ang rason ngaa sa ila ko ga tabid. Kag makasabay ko sa ila humor. Sa staples abi, hindi gid tana. Haha. Naka upod bi ko isa ka adlaw sa staples tung nagkuha ko sang libro nga gihatag ni nessie. Nag panaw kami sa ila balay. Indi gid ako ka sakay sa ila mo! Ga nguri nguri lang ko. Lain gid tana abi ah.

Nagtarabu.ay kami sa atubangan ka McDo. Lowbat gid ako sato mo, amo nag text lang ko kay Aris nga sa McDo. Pero mayad lang gid kay nakit.an ko ang kapid sa gawas ka SM. Matabok man sila ti gin kadtu.an ko sila eh. Nagkirit.anay na kami, galing wala pa si Chester. Gin tawagan nalang siya ni Aris. Ti amu to ginhulat nalang namun siya. Galing ahay, buhay man tana nag abot. Alas kwatro na kami iya naka lantaw sine. Mga alas dos cguro kami ngkit.anay, o alas 3. Ambot lang. haha. Last na ni namon nga lagaw, kay ma rubo-rubo na ko ya iskwela. Pagkatapos sang semana nga ni, kis.a pa sa malaka ako malagaw ah. Haha.

Wala man gid sang kakaiba nga natabo. Wala lang, amo lang gihapon ah. Kadlawanay, sunluganay, kag kung mapikon, tiklodanay, hampakanay, kusi.anay (si Aris lang gapangusi. Puta sakit2! Mayo wala karapusa punggod ko. Ahaha.) Nalang gid. Hay, siyempre hindi madula ang phrase namun nga “Share Mo Lang – Cute Eh.” Kag ang sikat nga foul word sang Noy, ang “P.I.” haha. Kag gina sunlog nila ako pirmi about sa akon nga bal.an mo na. Hay, sanay na takun sang sunlog nga amu na kay halin sa eskwelahan, basta mabal.an, sunlog dayon na. haha. Ti daw sa wala dulang e. kag damu2 sila sunlog. Kis.a si Aris naman ang ma tripan, kis.a si Rue. Rotation ah! Kung kaisa, kung maghipos lang gani ako gamay, masunlog duman na sila sing “Iiyak na yan! Iiyak na!” Abaw mga tagalegs!!! Hahaha. Mahambal pa gid na si Rue nga “Gina away away niyo lang si Kikay, only girl na lang gani na pai. Yuuudiiii.!!!!!” Yawa! Nami kumuson. Gahod2 pagid na sila. Ga dugang sa galong sing SM. Mga diputa gid! Pero, wala sila mahimo kay malantaw pa lang ko sa mga itsura nila nga daw mga yawa, utoy utoy na ko ka kadlaw. Haha.

Nag timo2 kami panyapon sa inasal ah. Nag internet ako, wifi abi ang SM. Ako naman ang nag internet, kay tung hapon, binulos-bulosan nila laptop ko. Nag status lang man ko sa sa facebook ah. Hahaha. Kag gitan.aw ko sched ko sa ila. Pagkahuman namun igma, naglakat kami, updan namun si Aris mabakal tuwalya. Sila Rue, Karl kg Ches, nagbakal na tana samtang ga order kami ni Aris sa inasal.

Damo kami ya gina hapit hapitan. Ang pinaka ulihi namun nga ginhapitan atung sa nokia. Tung hampang nga kuryente2 bala. Ng may ara bala sansalon nga ga tiko tiko tapos paagyon mo imo nga hoop nga sansalon man didto. Tani gets nio. Ahahaha. Ang mga buang naman, madinisya tani. Gin patay nila iya ang switch sa gilid. Abi guro nila hindi mag huni ang buzzer maskin maigo. Haha. Mga baghak gid!
Sadya man mag lagaw upod sang mga bodyguard ko ah. Haha.

Ti kamusta basa niyo? Haha. Ilonggong Mindanao gyapon ko, di bala? Hindi gid gihapon ko ka pure nga ilonggo. May halo ghapon nga gamay nga tagalog or English. Sige lang kay sa pabuhay-buhayon ko man jutay bag.o ko mag blog liwat sang ilonggo. Tan.awa nio dayun kun nag arang arang. Haha

No comments:

Post a Comment